Nieuwe klant.

Een account aanmaken

Door een account aan te maken kunt u sneller en makkelijker bestellen. Daarnaast kunt u uw eerdere en huidige bestellingen eenvoudig bekijken.

Verder

Terugkerende klant.

Ik ben een terugkerende klant.

Op deze pagina kunt u uw gegevens aanpassen of kijken wat u heeft besteld of eventueel wilt bestellen.

Helaas is het niet mogelijk om vanuit deze pagina facturen uit te printen. De factuur wordt bij uw bestelling meegeleverd.

Factuur in pdf

Wilt u een factuur in pdf formaat, neem dan even contact op met onze klantenservice. Dat kan via 112ink WhatsApp WhatsApp

Maar u kunt uiteraard ook een bericht sturen via ons Contact formulier

Heeft u een vraag over een bestelling. Vermeld dan altijd of uw postcode of het bestelnummer.

Klachten over een product of over de levering.

Heeft u een product dat niet werkt zoals het hoort en is het in de  geldende garantie periode, neem dan eerst contact op met 112ink Nederland. Een medewerker zal u misschien op een eenvoudige manier kunnen uitleggen hoe het product alsnog goed werkzaam te krijgen. Was het product  defect bij afleveren of is er een beetje of veel inkt geknoeid. Neem dan direct na opening of in ieder geval binnen 10 dagen na levering contact op. Stuur een foto van het pakket als dit beschadigd is afgeleverd en de producten ook beschadigd zijn.

Heeft u klachten over de levering. Is het niet goed afgeleverd, niet op het juiste adres of op een rare plaats in uw  tuin! Wij versturen met  DHL en PostNl. En helaas kennen wij niet alle chauffeurs in Nederland of Belgie. We gaan er altijd van uit dat deze mensen hun uiterste best doen om het pakketje ook bij u op tijd of op de juiste plaats af te leveren. Maar wij hebben er niet altijd zicht op of dat ook gebeurt. Heeft u een slechte ervaring? Laat het ons weten.

Namens de medewerkters van 112ink Nederland